Hanımlar 30 haftalık gebeyim az önce 10 dakika arayla 3 defa bir bardaktan fazla bişeyler aktı. Acaba dedim çok su içiyorum idrar mı kaçırdım. Ama idrar olsa kokulu olurdu bence . Bebeğin suyu nasıl hiç bilmiyorum başına gelen var mı ağrım bişey yok ama fazla geldi korktum size sormak istedim