Anneler selam, 36+1 deyim hem devlet hem özel takipliyim. Özel hastanede doğum yapmayı planlıyorum ama doğum şeklimi sordukları zaman net bir isteğim yok, akışında olması gereken normal doğum belki ama ailemden başka bir şehirdeyim ve her şeyin planlı olması sanki beni daha rahatlatacak kaygılarım çok artmaya başladı. Eşimin ailesi burada ama bana yardımcı olacak kimse yok yalnızlık çok tetikliyor beni. Doktorum 37. haftada çatı muaynesi yapacağını buna göre konuşacağımızı söyledi ama içimde normal doğuma karşı bir korku oluştu çatıyla beraber 🥹 sezaryen izi çok kalıyor mu merak ediyorum? Ve istediğimiz tarihi seçebiliyor muyuz? Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah kolaylıkla bitsin