Hanımlar 2-3 gündür eşimle olan durumlar sanırım bünyemi biraz erki altına aldı ve özellikle sol bacağım diz kapağı üstüm baldır taraflarım bıçak saplanircasına sızlıyor. İkinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bir problemle karşılaşmadım 35+4 haftalık olduk. Erken doğum riskim var. Sebebi ne olabilir başka yaşayan var mı ya da üstüne basamiyor ayaktayken bu durumla karşılaştığımda bir anda düşecek gibi hissediyorum biraz da tedirginim bir şey mi oluyor diye.. yardımcı olursanız çok sevinirim