Esra_metehan34 Dmrly beniö de 15 gün ama sezeryan olcağı için 10 gün düşüyorum 5 sanırım yarın muayene var belli olcak inş
AymiR Uygulamaya göre 67 gün ama sezeryan olacağım için biraz daha erken olur heralde inşallah sağlıklı bi şekilde bebiişini kucağına alırsın