Emray tabi ki de hissetmeniz mümkün değil :) ben 14-15 haftalarda hissediyorum diye düşünürken doktorum imkansız olduğunu bağırsak mide ya da kendi kalp atışım olabileceğini söylemişti. En erken 18. Haftada hissetmeye başlarsınız. Tam anlaşılır 20 haftaları buluyor