Oglum 3 yaşında çişte hiçbir sorun yaşamıyoruz, fakat kakasından korkup aglıyor. Günlerce tutuyor 4 5 gün sonra altına yapıyor ama asla tuvalete yada lazımlıga yapmıyor. Bez takıyım oglum ona yap bari diyorum onuda istemiyor. Nasıl bir yol izlemiliyim