Filiz35 Kızlar 38haftalık olduk cumartesi gününden beri midem çok kötü ishal var gece ağzıma pis bi tat geliyor acı su geliyor geğirme geliyor mide yanması değil yalnız o başka çok kötüyüm gündüz ishal ağrısı oluyor özellikle geceleri mide sorunum oluyor sabah falan çok kötü oluyorum benim gibi olan var mı😒😩😨
Dudu2019 Filiz35 bağırsaklarda hareketlenme bende de var yanma bunlar vucut kendini doğuma hazırladigindan oluyormuş kasılmalar bile oluyo ağrı vb.
fadimeahmet123 Filiz35 aynı sorunları bende yaşıyorum 37 haftalık hamileyim benim 2-3 gündür öyle haftaya kontrolüm var
lutfiyed Filiz35 canim bende ayni senin gibiyim 37 haftamdayim 5 gunden beri ishal mide krampi cekiyorum
Filiz35 Sevdagkm93 ayy inşallah canım yaa ilk oğlumda hamile iken hiç olmadı böyle birşey ondan telaşlandm
Filiz35 Damla21 kontrollüm var pazartesi canım o zaman gidebilirim ancak ayy hayırlısıyla olsun inşallah yaa
Gucu Filiz35 ben ilk hamileligimde dogumdan 2 gün önce cok kötü olmustu migdem kusuyordum devamli..zaten kusma dogum belirtisiymis cnm 🙊
Ruyam34 Filiz35 Doğumun belirtisi gelmeye hazırlanıyor gebe okulunda ishal başlangıç demişlerdi Çünkü kontrole gittiğinde. Büyük olasılıkla Doğum yaparsın Allah’ın izniyle