Arkadaşlar adetime 8 gün var mayıs ta bir düşüğüm oldu 5 haftalık doktor korunmana gerek yok dedi bir adet gördüm ama kaşık ağrılarım çok plunca test yaptım başta ufak gölge gibi bişey gördüm şandım ama negatifti bi kaç saat sonra test böyleydi olma ihtimali olur mu