Habibe24 Selam canlarım Sidefer gb takviye edici gıda kullanan var mı Öneriyo musunuz ? Dr um kullanmamı istedi bi sizinde düşüncelerinizi almak istedim!🤔
Yalinn8 Habibe24 evet sidefer ve efamom kullaniyorum basindan beri, halsizlik yok, degerlerim iyi, icin rahat kullan😉
Gmzmrt Habibe24 bende şurda bekliyim😊benim 4 buçuk aylık bebis sadece sidefer ve d vitamini kullaniyorum bakalım ne öneriler gelicek 🤔
Habibe24 Yalinn8 İyi bari canım 😊 benim değerler biraz düşük, takviye edici olunca sormada fayda var dedim, içim rahatladı teşekkürler 👍🏻
Habibe24 Gmzmrt ben şuan 28 haftalığım canım, benim için calsiyum bebek için omega3 kullanıyorum takviye edici, değerlerim düşük çıkınca drum bunu yazdı merak ettim bende inşallah faydasını çabuk görürüm 😊