Merhabalar
İlk gebeliğimde böyle bir sorun yoktu ama 2. Ye 23 haftalık hamileyim fıtık çıktı neden oldu anlamadım ağrı vs yok genel cerrahtan randevunaldım gideceğim ama normal doğum yapmıştım yine normal istiyorum internette sezeryan öneriliyor genelde yazıları görünce üzüldüm yaşayan var mı