Aysenur012 Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim göğsümden yaklaşık 1 aydır falan şeffaf sıvı geliyodu ama son 2 gündür falan sarı bi sıvı geliyo sizce normal mi daha önce başına gelen var mı ve sıkmadan falan geliyo kendi kendine normal mi sizce
Kubraakgn0 Aysenur012 Canım bende 24 haftalık hamileyim bende de var aynı durum doktorum normal süt kanalların açıldığı için oluyor dedi sıkma ve ellemememeye çalış ilk sütünde sarı geliyormuş zaten duyduğum kadarıyla
gktgmom Aysenur012 benimde geliyor doktoruma sordum normalmiş sütmüş ilk önce o renkte gelebiliyormuş bazı kişilerde doktorum bana hiç dokuma oynama demişti geldiğini gördüğün zaman nemli bir bezle silebilirsin dedi
Aysenur012 Ay tamam kızlar saolun ya benimde haftaya kontrolüm var sorucam bakalım doktora Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herkese bebek sahibi olmak isteyene de hayırlı zamanda nasip edip bu duyguyu yaşatsın inşallah🥰