

Arkadaşlar merhaba adet tarihim 18 Haziran daha adetime 5 6 gün var ama akciğer filmi çektirmem gerekiyor o yüzden erken yaptım riske atmamak için. Test artimed normalde gözükmedi ama içini açınca çok silik gözüküyor hatta sanırım yok diye çöpe attım ilk dakika sonra aldım içini açtım çok silikti bu acaba kontrol çizgisinin yerimidir diye düşünüyorum bilgisi olan yardım edebilir mi?🙏