Merhaba hanımlar 29 hafta ya girdik bugün sabah kalktığımda sol elimde parmak uçlarına doğru kına rengine bürünmüş leke gibi biseyle uyndim ilk anlamadim elimi bı yere falan çarpmış olablirim diye baska yerimde de yok bı tuhafıma gitti yıkadım sabunlu suyla çıkmadı acaba ne olabilir böyle durumla karşılaşan oldu mu
