Deletedmom431 tabii hepimiz ayni kafadayiz bi de bi tik daha erken haftadasin ya endiselenmen normal, rutine bagliyip benzer seyler tekrarlaninca, ustune dr la da gorusmussen daha rahat oluyor kafa, ama nacizane bi tık rahatlat kendini ki bebisin de rahatlasin, endise kaygi kitliyor bedeni ve zihni, hepimizde hepsi var sadece dozu önemli, sen daha relax ol ki o da olsun annesii, bazi seyler surecin getirisi cunkii