iremd-1798 Doktor son iki haftamız kendisi gelmezse biz doğumu başlatacağız dedi. Tam doğum kanalına da girmemiş. 2 hafta sonra doğumu nasıl başlatırlar bilen var mı? Suni sancı falan mı verecekler sizce ? 🥹
ZeynepDuru17 iremd-1798 her an herşey değişebilir normal doğum için elinizden geleni yapın gerisi Allah bilir Kolay doğum olsun inşallah açılma olmazsa suni sancı yersin
iremd-1798 ZeynepDuru17 ilk kızımda da suyum geldi kendi ağrım yoktu suni sancı ile doğum gerçekleşti. Ama doktor şuan doğumu biz başlatırız diyince ne yapacaklarını merak ettim. Normal doğum için ve açılma için sizce neler yapmalıyım?
ZeynepDuru17 iremd-1798 yürüyüş suguat pilates topu egzersizleri ılık duş ılık suda oturabilirsin hurma yiyebilirsin Meryem Ana otu varmış oda iyi oluyormuş ama nasıl olduğunu bilmiyorum deneyin derim
iremd-1798 ZeynepDuru17 Meryem Ana otu doğum anında suya koyuluyor o en son an kullanılıyor 🥹 diğerlerini sık sık düzenli olarak yapacağım inşallah sağlıkla kolaylıkla kavuşuruz hepimiz ❤️
ZeynepDuru17 iremd-1798 amin inşallah canım sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin rabbim ben kavuştum iki aylık olacaz ❤️🤲😍