Zhrbjts Oturarak çalışıyorum muhtesem bacak ağrım var doktor demri kalsuyim magnezyum hic bir sey baslamadi sizler baslasinizmi ya da kandami baktilar.magnezyim kalsiyuma nasıl oldu 14 haftaligim cok agriyor bacagim
nur1824 Zhrbjts magnezyum için erken genelde 25 ten sonra başlanır. Benim bacak ağrılarım 28 den sonra başlamıştı, magnezyum kullanıyorum şimdi. Hareketsiz kaldığı. İçin de olabilir boş zamanlarında yürüyüş yapmanı tavsiye ederim 💐
bubuiledudu Zhrbjts benim de agrilarim çok diye belirttigimde magnezyum verdi doktorum ağrıları devam etti günde 2 ye çıkarttı. 15.haftalarda başlamıştı sanırım 20 oldum simdi biraz daha iyiyim ağrıların olması normal dedi doktorum da ama daha hafifledi artik