Bediaegin Merhaba arkadaşlar 35+4 günlük hamileyim doktorum başından beri bebek aşağıda erken doğum olabilir demişti dün nst girdim sancı çıkmadı fakat ili gündür adet sancısı gibi ağrım oluyor sizce doğum yakın mı bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi?
nununundunyasi Bediaegin evet bu tarz ve ağrılar rahmin kendini doğuma hazırlamasının işaretidir acaba ben bu işi yapabilir miyim şeklindeki hareketleridir ve elbette düzensizdir. Bu ağrılardan şu kadar gün sonra doğum gerçekleşir gibi kesin bi yargı söylemek ise pek doğru olmaz
miavega Bediaegin ben de 35+2 deyim. 32.haftadan beri zaman zaman oluyor bende de. Yoklayıp gidiyor 😅