merhaba kızlar son adet tarihim 21 Mayıs ilk doktorum dış gebelik vs olabilir demişti sonradan keseyi gördük kahverengi akıntım var geçen haftada iki damla oldu professoran kullandım bugün de biraz daha fazla geldi doktora gittim bebeği göremedi düşük tehliken var dedi çapı 11 cm dedi haftaya gelmemi söyledi yaşayan var mı