melekmi22 Aysegebes 37ye girmek uzereyim 18 kilo suanlik 😅😅 dogurana kadar +20 diye tahmin ediylrum 25 falan da olabilir
bebeefendi Aysegebes 34+5′teyim. biraz önce tartıldım tam olarak +7 kilo ile devam ediyorum. inşallah daha fazla artmaz
merimiri Aysegebes 30 +3 de 12 kilo aldım 🤭 son zamanlar da biraz durdu allahtan yoksa 20 Ye doğru koşuyorum
Semihaoyku Aysegebes 29 haftsym 55 kilo 54 ile hamile kalmıştım 1 klo almışım oda ödem olduğunu soyedi doktor yani aynı kilodayim sayılır
Alparslanmom__ Aysegebes ,35+5 haftalığım toplamda,,7 kg almsm inşallah doğuma kadar 10 kg ile tamamlarm🙏
Alparslanmom__ bebeefendi amin inşallah bebişler saglikli olsunda önemli olan o doktorum diyor çok iyi gidiyorsun masallah sadece karnım cikms🙏😊🙏🧿