Marayyy hamile kalmadan 1 ay önce yaşadığım belirtileri hale kaldığımda yaşamadım 😅😅😅 hamile olmadığım ay sürekli midem bulanıyordu mesela , şuan 14. Haftadayım 1 kere bile kusmadım . Midemin bulandığı da 3-4 ü geçmemiştir . Vücudunu dinlersen İnan her belirtiyi görürsün . Psikolojik olarakta hepsini yaşarsın . Benim inanılmaz iştahım açılmıştı hamile kaldığım ay . Onun dışında hiçbi belirti yaşamadım .