basakc36 Kızlar 25 haftalık olacağım ama göbeğim çok çıkmadı 24 haftalıkken kontrolüm vardı bebeğin kilosu 650 gr civarındaydı doktor iyi dedi ama bende durum böyle 😂 Bu şekilde olan var mııı
Bendiyebiri_ basakc36 27 haftaligiz ikinci gebeliğim hiç yok karnım ve bebeğimde hiç bı sıkıntı yok çok şükür
Alparslanmom__ basakc36 benimde o zamanlarda oylediyi 5 6 aylıkken yeni yeni belli oluyordu şuan 9.aya Grdik 😊
Suey basakc36 bende 25 haftadayim bebeğim 690 gr di iki gün önce ve hala gören hamile olduğumu anlamıyor 2.gebeligim belki bu yüzden oğlumda hemen çıkmıştı şimdi duyan şok oluyor 🤣
2princessmother basakc36 canım göbekle bebeğim kilosuyla pek alakası yok ki ☺ iç karnın geniştir senin ondan azdır mesela benim karnım şuan 8 aylık gibi maşallah 🙈 daha 22 haftalığız
basakc36 Bendiyebiri_ Bendede doktor normal diyor haftasıyla uyumlu ama kilo alımım falanda yok öyle aşırı
Bendiyebiri_ basakc36 bende bı alıp veriyor ama böyle aman aman bı kilo değil bugün sağlık ocagifna 53 kilo ciktim 49 ile hamile kaldım ama bebeğim şuan 1 kiloya yakın yarın komtrolummvar bakalım sağlıkli olsunlar da karnimiz cikmasin napalim
Pera-k Benim de çıkmadı 16+4üm özellikle sabah kalktığımda dümdüz karnım doktora sorduğumda uzun boylu olanlarda olabilir böyle kilosunun normal boyununda uzun olduğunu söyledi 🤩
Adenmom_ basakc36 benim de o haftalarda göbeğim hiç yoktu 30. Haftadayım ancak görenler anlıyor , sanırım bu durum iç karın ile alakalı hem bebekler iyi olsun da karın çıkması çok önemli değil bence zaten bu sıcaklar da çok zorluyor ☺️
bubuiledudu basakc36 ben de 20.haftadayim hala kilo almadım azcık Bi.gobegim var o da hamile olduğumu belli etmiyor ama bebeğim haftasından önde bile gidiyor 355 gr 22 cm çıktı 2 gün önce iç karnım geniş demek diyorum