Aylin46 Şuan 14+0 ım kontrole gitmedim bir süredir. Bulantı ve gibi şikayetlerim olmuyor öyle. Sadece göğüs hassasiyeti vardı bu günlerde o da yok. Doktora her hafta gitme isteği geliyor 😅 Sanki gitmeyince bir problem var hissi oluşuyor sizde de oluyor mu?
basakc36 Aylin46 Evett ilk zamanlar özellikle. Ultrosana girene kadar içim içimi yiyordu doktor daha bakmadan nasıl diyordum 😂😂
Mervealya1992 Aylin46 bende daha yenıyım 6 haftalıqım bebegı gorene kdr suan stres altındaym 2. Bebegm ama ılkı kadar stres yapmam diyordum balla yapıyormuş insan :(( bebegı gordukten snra devlet ozel devam etcem oyuzden ara ara devlete gidimkı gorim😂😂
Alparslanmom__ Aylin46 ay ben de her hafta gitmek istiyordum bebişimi görmek istiyorum nasl iyimi acaba dye gelişimi nasl neysekj son aylara girdik artık her hafta gideceğiz 😊🙏35 haftalık hamisim 🫄🐣
Aylin46 CeylanAk basakc36 Ya bende çok endişeleniyorum evet. Doktor iki haftada bir görüyor beni yine mi geldin oluyor 😅 ama napim içim içimi yiyor dediğiniz gibi. Zaten koltuğa uzanınca da ayrı bir kalp çarpıntısı doktorun herşey yolunda demesini bekliyorum. Ne zaman geçecek bu durum 😬
CeylanAk Bendede tam tersi doktora gittiğim zaman kalbim çarpıyor heycan yapıyorum 15 haftalığım daha iki kez gittim doktora 😂
Aylin46 Mervealya1992 bende ilk günlerden beri endişeliyim. Bir kaybım var sanırım bu da tetikliyor endişemi. Bian önce hareketlerini duyacağım haftalara geçmek istiyorum.🫠
Mervealya1992 Aylin46 18 gibi duyarsın bazen 16 da oluyor hareketını dugunca ınsan rahatlıyor yaa anlıyorsun yaşıyor gercı ozamanda gunluk sukdr hareket etti busefer onu sayıyorsun hahahaa
Alparslanmom__ Aylin46 bnde çok evhamliyim bişey olduğunda hemen doktoruma yazarm giderm bemjmde bir kaybim oldu bu ikinci hamileliğim
Aylin46 Yeniyeniden herkesin aynı endişeyi taşıması bi nebze rahatlattı normal annelik süreci demek ki. Az biraz evham yapıyoruz 😅
Mervealya1992 Aylin46 hıc bıtmez ben kalp sesi ıcı. Saglık ocagına gtmısrım bı ara evemı alsam dıye dusunmustum hahahaha
Aylin46 Alparslanmom__ tedirginliğimiz çok normal aslında. Allah sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin💞
yaasemin Aylin46 hissedene kadar her gün kontrole gidesin geliyor hissedince iyi olduğunu biliyorsun zamanı gelince gidiyorsun😃
Sema125 Aylin46 ben de öyleyim ya mide bulantılarım bir haftadir tamamiyle kesildi ve henüz hareketini tam anlayamıyorum acaba nasıl bebişim diye hep merak ediyorum salı günü yine gideceğim
Srp53 Aylin46 ben de öyleyim. Henüz 7+4 üm 3 kez gittim doktora 😂 geçen haft kalp atışını duymuştuk dün yine gittim😂 benim iki kaybım var ama korkuyorum yine kalp atışı duracak ve anlamayacağım diye. Diğerini de rutin kontrolde öğrenmiştim 1 ay ölü bebekle gezmiştim 😔
Sema125 Srp53 çok üzüldüm kaçıncı haftada kalbi durmuştu bebeğinizin? Korkuyorum bu durumdan bir belirtiniz olmuş muydu