Oyku3005 10 mayısta hamile olduğumu öğrendim iki üç gün sonra lekelenmeler. Oldu , panikle acile gittim yerleşme kanaması dediler sonra durdu bir hafta sonra daha yoğun yaşadım lekelenmeler olabilir dediler sorun yok dediler tam geçti dedim 4 gün yine durdu bu sefer kıpkırmızı kanama parça parça kanlar geldi tabi ki kötü ihtimalden başka şey düşünemedim hasta bezi ile gezdim çok yoğundu çünkü hastaneye yatış yaptılar ama bebeğim de ben de şu an iyiyim kese yakınında herhangi bir kanama yok doktor eski biriken kanlar olduğunu söyledi , her gün kontrol yapıyorlar bebeğim de iyi kanamam da azaldı böyle şeyler yaşayan var mı bende merak ediyorum 🫠🥲 normal de adet zamanım tam onla bağlantısı var sanırım