Krtlstgba kardeşim ben hamileliğimin başından beri diş ağrısı çekiyorum 8.ci ayımdayım . Dişim iltihaplandıgında senin haftandaydım dişçiler gebelere ilk 3 ay ve son 3 ay müdahile etmiyor çok kötüyse durum kadın doğum doktoru onay kağıdı veriyor . İki defa antibiyotik kullandım ama bunu dişçi değil kadın doğum doktorum yazdı gebelere b sınıfı ilaç veriyorlar daha cok yeni oldugun için sakın kendi başına şunu bunu içim iyi gelir deme . Bir parol bile içmemeye çalıştım düşün ama o antibiyotiği kullandım . Evde o acıyı sakinleştirebiliceğin şeyler var . Eczanede dişinol diye bir ilaç var karanfilli ondan pamukla damlattıgında uyuşturuyor , ağrıyan dişinin kemik kısmına dışardan buz kompleksi uygula , baharatçıdan karanfil yağı al , sürekli günde 5,6 kez tuzlu su ile gargara yap , çekilmemiş tomurcuk sumak kaynat soğut ağzında beklet , sürekli fırçala , sıcak şeyleri çok tüketme