Rabissannee Kızlar ilk gebeligim , daha önce doğum yapmış olanlar belirtilerini yazabilir mi? Hic yalancı sanci gelmiyor 38 hafta olucak, normalde adetim de sancisiz geçerdi ona bağlıyorum. Ağrısız dogum başlayabilir mi?
BuseBora Rabissannee benim ishal ile başladı önce yediklerim dokundu sandım meğer değilmiş afedersin ishal için git gel yaparken bir baktım nişan dedikleri sonra evde kendi kendime yinede emin olmak için saat tuttup her ağrı girdiğinde sancılarımı saydım düzenli mi ben mi yanıldım yoksa diye ve giderek durulmaz agrı gelince hastaneye gittim 🙃
Aselimisra Kızlar bende 37+6 dayım şimdi dün iki kez çatı muayenesi oldum ve sancım oldu tam düzene girmedi ama sabaha karşıda kesildi az önce de yoğun sümüksü sarımsı akıntı farkettim nişan olabilir mi ne diyorsunuz sancım tekrar başlar mi sabahtan beri de hareket yapiyom