Merhaba arkadaşlar gebeliğimi yeni öğrendim ve çalıştığım okula bildireceğim. 7,5 saat çalışmamız gerekiyormuş sormak istediğim şu bizim meslekte molamız olmuyor biliyorsunuz anca branş derslerinde dinleniyoruz ama bu o 7,5 saat içinde sayılıyor mu ? İş yeri buna itiraz eder mi