Kulani Arkadaşlar kızıma isim beğenmekte çok zorlanıyorum. aklımda olan isimlere yorumlarınızi bekliyorum. Başka isim önerilerine de açığım nil sena Simay
mavibahar Kulani sayina, mayda, Ülkü, Parla, Serra, Eva, aden, dora, Mavi, lina, liya, Umay, hera, talya, Sezen.
dorukabioluyor Sizin seçtiğiniz isimlerin içinde Nil çok güzel bence. Nil, Doğa, Ela, Eliz, Ayza isimleri çok hoşuma gidiyor benimde. 🌸
Fundaaaaa Kulani Afra Nil ve açelya arasında kalmıştık bizde açelya koyacağız 🥹 bunlar dışında benim çok beğendiğim kocama beğendiremediğim isimler vardı Işıl/ışık Parla 🥲 Alara Almila Azra 🫠 gibi ay çok zor kıza isim seçmek yahu
erusnem Fundaaaaa Şimdi gezinirken gördüm yazmak istedim bende post açmayı düşünüyordum Kızımın adını Parla koydum ama çevremden çok garipseyenler oluyor acaba ileride bı durum kızımı üzer mi diye çok endişelendim isim mi değiştirsem diye
Fundaaaaa erusnem kimseyi takmayın bence inanılmaz tatlı bir isim bende çok istedim içim kalbim hala parladan yana ama babası beğenmedi gönülsüz bir şekilde tamam sen öyle istiyorsan olsun dedi ama ona da benim kalbim razı olmadı 🥹 Açelya parla yapalım o zaman dedi oda hiç uymadı maalesef kaldı öyle. 🥲 Annem çikolata paketi gibi o ne ya dedi kuzenim Alparslan ve metehandan sonra o ne saçma sapan bir işim dedi kimse de umrumda olmadı açıkçası. Fakat şöyle bir gerçek var ki bundan 5 sene sonra her sınıf başına 4 parla düşecek gibi herkes parla koyuyor resmen 🤔🙊