Tatlianne35 19 haftalık hamileyim crp 11.8 cikmis çok panikledm ne yapmam gerekir doğal yolla nasl düşürürüm çok mu yüksek yardmci olurmusunz
nununundunyasi Tatlianne35 çok yüksek değil çoğu doktor bu değere ilaç kullandırma taraftarı değil. İyi bir beslenmeyle yeterli vitamin alımı ve bol su ile atlatabileceğiniz bir değer
yysmnn Tatlianne35 benimki geçen hafta 22 çıkmıştı bişey vermedi tek başına crp bişey ifade etmiyo dedi korkmayın yani
hermione_granger Tatlianne35 Aile hekimliğinde crp 20 ydi hemen kadın doğum doktoruma gittim onlarda crp kan tahlili yaptı ve 13 çıktı ama bu değerle ilaç kullanmaya gerek yok dedi doktorum bol su meyve tüketmemi söyledi geçmiş olsun
Minikprensinannesiiiii Tatlianne35 herhangi bir belirtin varmı ağrın felan canım benim ki de 14.8 çıktı birde idrar da enfeksiyon çikti antibiyotik ilaç başladı doktorum çünkü belim de karnımda ağrı var benim halsizlik felan