Mervecemaltalha İyi akşamlar hanımlar Karabük’te medikar hastanesine giden varmı doktor tavsiye edebilecek olan varsa çok sevinicem
Elifkedi Mervecemaltalha ben Şerife hanıma gidiyorum çok ilgili Güler yüzlü çok güzel ilgileniyor.. Erdinç bey içinde çok iyi doktor diyorlar ama hastası çok fazla randevu almak biraz zor maalesef
Mervecemaltalha Elifkedi bende şerife hanıma gidiyorum ama Doğuma erkek doktorla girdiğini duydum değiştirmek istiyorum bu yüzden 😔
Mervecemaltalha Handeli Hatice hanımı tavsiye ettiler tecrübe açısından hastane sitesinde bilgileri yazmıyor yeni gelmiş sanırım bi randevu almayı düşünüyorum
Elifkedi Mervecemaltalha 2 tane arkadaşım Şerife hanımda doğum yaptı erkek doktorla giriyor demediler acaba riskli doğumda mi giriyor?
Handeli Mervecemaltalha yeni geldi evet ama araştırırsanız daha önceki çalıştığı yerlerde olumlu yazılar bulduğum için ona gidiyorum memnunum
Mervecemaltalha Handeli baktım internetten ama Nevşehir’de bi dr çıkıyor benim kafam çok çabuk karışıyo olumsuz bişey duyduğum zaman moral sıfıra düşüyo hemen bakalım randevu alıcam hakkımızda hayırlısı artık sizin kaç haftalık ben 30 dayım
Handeli Mervecemaltalha kötü düşünüp olumsuzlukları etrafınıza toplamayın 13+5 oldum😊 önce bir muayene olun memnun kalmazsanız diğer doktorları deneyebilirsiniz
Mervecemaltalha Mustafatma92 ben de memnundum ama erkek dr la Doğuma girmesi istemediğim bi durum kendisine sorma fırsatım olmadı ama hastanede çalışan hemşire tanıdığım söyledi 😒