Derya86 En son adet olduğum tarih 25 Mayıs Haziranda adet olmayı beklerken sürpriz geldi şu anda beta hcg 10.000 lerde ve kesem çok küçük kalp atışı duyulmadı kesem 7 cm mmis sizce normal mi 😏
hasretpnr Derya86 benim de aynı durum 22 Mayıs son adet tarihim ilk dış gebelik dediler çok erken farkettim sanırım ben beta takibi yapıldı 2300 dü en son iki gün sonra kahverengi akıntıyla gittim kese göründü kese göründükten sonra dün doktora gittim kese 11 m ama bebek görünmedi haftaya gel dedi Rahime yerleşmiş dedi kesede büyümüş dü
Kadersss Ya sanki ikiz gibi ikiz gebeliklerde beta çok yüksek oluyormuş benimkininde kalp atışı duyulması erkekmiş genelde 7 haftadan sonra duyuluyormuş
Merve-metin Kadersss ikiz betadan belli olmaz canım ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde beta 24031di 5+4 tü herkes ikiz olabilir mi dedi ama tek kese tek bebek göründü hayırlısı olsun sağ sağlim kucağına al bebeğini canım
Kadersss Merve-metin bende beta yüksek olunca ikiz oranı yüksek oluyor siye biliyordum yanlışmış demek ki sağlıkla gelsin bebişlerimzş 🐣
Merve-metin Kadersss bende öyle biliyordum canım ama öyle değilmiş bende ilk betayı görünce çok korktum ikiz olursa nasıl bakarım nasıl büyütürüm diye ama tek kese tek bebek dedi dr betayla alakalı değil ikiz gebelik demişti doktorum sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 👼👼🥰🥰🥰
Beyazmelekkk Kızlar benimde son adet 6 Haziran ve 2 gün önce test yaptım iki çizgi çıktı .bugünde yaptım yine pozitif çıktı ve sanırım.hamileyim Fakat beta henüz baktirmadim. 3 yaşında bir kızım var çok çok Cook sürpriz bir bebek olacak nasipse
Kadersss Derya86 kaç haftalıkken gittiniz ben 5 buçuk hastalıkken gittim kese var bebek yoktu çok normal dedi yavaş yavaş oluşacak dedi Şuan 7+2 haftalığım yarın gideceğim yarın için gel kalp atışını duyarız demişti