Ozdemiryksl Genelde sulandırıp koyuyorlarmış kalıntı kalmasın eşyalarda diye. Ben de henüz kullanmadım, nasıl yaparım bilemiyorum. Normalde renklileri 30 da yıkıyorum 800 devir 1,5 saat ve toz kalıntı kalmıyor. bebeğimin eşyalarında da kalacağını sanmıyorum eğer toz bir şekilde koyarsam