MorKelebek54 Annecik02 nolur dikkat edin, hazirlikli olun hep 😔 Allah korusun rabbim tekrsrjini yasatmasin insallah 🤲🏻 gecmis olsun 😔
Annecik02 melikets33 bende merkezdeyim.. aşırı korktum çok şiddetli hissettim çoluk çocuk hemen bahçeye indik ikinci olunca
Annecik02 MorKelebek54 cidden hazırlıklı olmak gerekiyormus ben çok korktum ikinci kat bide evimiz acayip sallandı
Annecik02 themom95 bende ilk kez bu kadar net ve sert hissettim ikinci kat bide evimiz müstakil ev çok korkunçtu bahçeye firladik hemen
melikets33 @Annecik02 bizde aynı şekilde ya bir de son haftalarımdayım ağırlaştım iyice nasıl fırladık bilmiyorum Rabbim bir daha yaşatmasın
Annecik02 melikets33 bende öyle 2 çocuk bide hamileyim 36 haftalık korktum geçti dedik 2. Oldu o da olunca firladik hemen disari
Tutaste_ Annecik02 ıspartadayim o saatte uyuyordum hissedilmiştir illaki burdada . Çok korkuyorum depremden ben istanbuldaydım geçen sene mıydı ondan onceki senemı heralde cok sallanmıştık çöküp ölümü beklemiştim tavan kafama vursun diye valla cok korkkmustum
Annecik02 Tutaste_ Allah korusun benim de ödüm koptu eşim cocuklari almış kucağına bekliyordu en son 3 sene önce böyle bı deprem yaşamıştım bende ama bu seferki daha siddetliydi aşırı korktum ki kim olsa korkar daha yeni neler yaşadı insanlar Allah’ım herkesi korusun
cLearQueen Uydukentteyim ben. Hissettim telefonun alarmi caldi zaten direkt esimi tuttum o da uyandı. Disari cikmadik biz. Benim pek huyum degildir. 2.depremi az hissettim. Ama 1.baya kuvvetliydi. Allah korusun. Sonra da yattık uyumaya devam ettik