50_68 ilk gebeliğimde mide yanmalarından mahvolmuştum son zamanlarda, ama bunda gaviscon’u keşfedince çok rahatım. Gece 2-3 kez uyanıyorum bende yanmalarla, başucumda hemen içiyorum şurubu bi kaç saat rahatlatıyo en azından uyuyabiliyorum. 36+6 az kaldı böyle böyle geçecek günler artık 🫣