Pasaannesiii Kızlar 1 haftadır gecikme yaşıyorum kan verdim 16 çıktı çok mu düşük sizce bu şekilde öğrenen var mı
Nefes2023 Pasaannesiii hayirli olsun cnm öncelikle 2 güne bir tekrar kan verin artiş varsa güzel gidiyor demektir güzel düşünün güzel olsun
Nefes2023 Pasaannesiii bende 1 hafta oldu gecikmemden bugün pazartesi verdim negatif ti hamileligin bütün belirtileri var ama negatif çikti 10 günü tamamlayip bir daha kan vercem hayirlisi bakim
Nefes2023 Pasaannesiii normalde gecikmez erken olurum adet sürem çok uzun olur bekliyorum bakim kasiklarim agriyo sürekli uykum geliyo midem bulaniyo hayirlisi bakalim