Elimle sıkıp kaşıkla vermeye çalışıyordum az da olsa geliyordu ev o kadar kalabilikti ki gürültüden herkesin bir şey söylemesinden aşırı stres yaptım mememe mama döküp alıştırmaya çalışıyordum kayananaö kaşığa üfleyip çocuğa verince sinirden çatladım üflenmez enfeksiyon hijyen açısından diyorum bir şey olmaza takmış eskiden şöyleydi böyleydi kimseyi kırmak istemiyorum ama dayanamıyorum bebeğimi yanımda uyutmadılar zorla yanıma yatırdım çok ağrılarım vardı yardımcı olmak istiyorlardı ama bebeğim beni tanımıyordu bile çok ağladım cahil insanlarla uğraşmak çok zor gerçekten