Babyybabyyy Kızlaarrrr bu haftalarda iştah artışı yaşadınız mı? Ne gibi belirtilerle ilerliyorsunuuuzz? 🌸
Satisati Babyybabyyy bu dönemden sonraki üç aylık döneme prenses dönem diyorlar keyfini çıkartın son üç ayda zorlanabilirsiniz 😊😊😊
2Princess1Mom Babyybabyyy 12 hafta bitmek üzere yarın 13. Hafta. İştahım hiç ama hiç yok ne yapasım geliyor ne yiyesim geliyor. Zorla 2 lokma yiyorum. 2 kilo vermişim. Mide bulantım devam ediyor ama kusamıyorum. İçim sürekli kıpır kıpır oynayıp bulanıyor. Birde depresyonda gibiyim sanki ne elim kalkıyor ne vücudum kalkıyor. Hiç birşey yapasım gelmiyor. 🥲2. Hamileliğim bu çok farklı geçiyor 🥲
616171_ Babyybabyyy yeni 12 oldum aşırı dikkat edesim geliyor iştahım açıldı ama yemek istemiyorum 22. haftadan sonraya saklıyorum kendimi ondan sonra kilo alırsam daha iyi olur ahshsb
Babyybabyyy 2Princess1Mom tek çocuklu ve zayıf kişileri görünce aşırı moralim bozuluyor. Ama sonra iki tane küçük çocuğun bana anne dediği aklıma gelince her şey bitiyor. Depresyon çok kötü
2Princess1Mom 2Princess1Mom Ne yazık ki öyle. Bende kiloluyum. Ama gögüslerimi taktığım kadar kilomu kafama takmıyorum 🥲
Gamzebdr 12+2 yim bugün. 11. Haftama kadar ara ara kasık ağrılarım ve gaz sıkışması gibi ağrım oluyordu. İki üç gündür arada sadece bel ağrım oluyor başka ağrım kalmadı.Normale mi dönüyorum acaba sizlerde durum nedir 😊
dika Gamzebdr en son adetiniz 24 nisansa nasıl 12+2 oluyorsunuz siz tam 12 hafta oldunuz bugün ben 23 Nisan adet tarihim 12+1 im
Rya Babyybabyyy merhaba bende bugün 12 haftalık oldum Allahın izniyle ne yemek yapabiliyorum ne yiyebiliyorum sadece karpuz peynir simit sabah akşam böyle geçiyor öde bulantım çokdu şükür bir kaç gündür azalmış
Gamzebdr dika 22 mi 24 mü tam hatırlamıyordum ama 24 yüksek ihtimalle diyordum ekstra hesaplamamıştım. Şimdi siz diyince daha önce kullandığım regl uygulamama baktım da 22 ymiş evet. Doktorumun söylediği gebelik günüm de 12+2 zaten
dika Gamzebdr 22 ise doğru dediğiniz gibi 12+2 oluyorsunuz siz 24 diyince şaşırdım o yüzden sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻🍀
dika Badehandekuzey malesef kendini göstermedi bugün o kadar baktı içeriye girmeden önce çikolata yedim yine göstermedi doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi istersen bakarız o zaman bu sefer inşAllah gösterir inşAllah sizin ki gösterir kendini ☺️🍀