Lavin___ aminn hepimizin doğumu çok kolay geçer ve evlatlarımıza sağlıkla kavuşuruz inşallah ❤️ valla benim son zamanım sıcaklara denk geldiği için çok zor geçiyor. Çok sıcak yatamıyorum iki gündür halsizlik var bir şey yapasım gelmiyor sürekli soğuk su duş anca o zaman rahat ediyorum o da kısa süreli 😅 doğursam diye bakıyorum ama rahatı yerindeymiş gelmeye niyeti yok 😅🥹