Elifff7272 kesinlikle evin yakınsa hastaneye evde bekle hastane stresi insanı çok etkiliyor suyun yada sancın sık sık gelince git ben sancimin evde çektim iyikide öyle olmuş heleki devlette doğum yapacaksan kesinlikle evde kal derim sağ salim kucağına alın inşallah