Kesinlikle erkek senesi kız çok nadir çevremde bir oğlum var 2,5 yasında ikinci kız olur diye düşünüyordum oda erkek zaten artık son günlerim 1,2 haftaya doğum yapacağım nasipse çevremdeki herkesinde erkek.. yediler ömrümüzü kökümüz kurudu kız kıtlığı çıkacak memlekette evlendirecek kız bulamıcaz oğullarımıza😂😂