S1249
S1249 valla ilk gebeliğim de
Btlshnnn valla ilk gebeliğim de çok aşırı içiyordum anne olduğunu öğrenen hiç bir anne adayı evladını tehlikeye atmak istemez yargılma yapmak kimsenin haddine değil uyarısını yapar okey ama yargılma hakkını kimseye vermeyin zaten içerken
yaşadığınız vicdan azabını tahmin ediyorum 2. Gebeliğim yine içiyorum ama çok değil öyle umarım tiksiniriz bir an önce 🙄