NurZenkin --sy devlet randevu vermiyor ikili taramaya geldiğinde randevu veriliyormuş ben gittiğimde ikiliye doktor izindeydi o yüzden özele gidecegim mecbur
bubuiledudu NurZenkin ben de özelde yaptirdim doktorum da özelde aynı hastanede vardı direk oraya yaptırdım