Mucizemses Kızlar 38 haftalık olduk kafası 10 gün büyük çıkıyor diğer ölçümler haftasıyla uyumlu kafası büyük sadece bu beyin gelişimiyle alakalı mıdır bi sorun olur mu ya doktor da pek yorum yapmadı genetik olabilir falan dedi ama aklıma takıldı
Gul2808 Mucizemses oğlumun kafası 2 hafta büyüktü hep doğdu küçücük tü bizde baya büyük bir şey beklemistik 🤣 kilosu da 3700 tombiş olacak dediler 3700 doğdu tombiş de değildi uzundu sadece yeni doğan tulumlar küçük gelmişti 🤣 sen düşünüp te üzülme genetige ultrason cihazına göre dehisir o sen merak etme 10 gün ileri geri bir sorun yaratmaz
kardelen54 Bisey olmaz yeğenime De aynısını dedi Dr doğdu küçücük kafalı ama abimin kafasida büyüktü ondan olabileceğini düşündük biz genetikten geliyor ama bi sorun teşkil etmez
Mucizemses kardelen54 ya umarım bizimde öyle olur anne baba olarak bizde çok küçük kafalı değiliz belki genetik ama doktorlar öyle bi söylüyor ki sanki bizimkinden de büyük olcak
Mucizemses Gul2808 3 farklı doktora gittim farklı hastanelerde üçüde kilosunu farklı ölçtüler ama kafasını aynı ölçtüler 10 gün büyük dediler çok kafama takıldı uygulamadada kafa ölçümü büyükse beyin gelişiminde olumsuzluk teşkil eder falan yazıyor çok aklıma takıldı
Gul2808 Mucizemses yok canım sorun olmaz genetiktir büyük ihtimalle doğunca çok şaşıracaksınız emin olun minicik bir şey cikicak 😂
Mucizemses Gul2808 ya umarım dediğiniz gibi olur kafası büyük de olsa bi sorun teşkil etmesin yeterki