Aslında 2. Gebelıgım suan bı çocuğum yok maalesef kaybettık, onda 18+5 iken hareket hıssettım ama nasıl bı hareket hatırlamıyorum.
Yenıden hamıleyım 14+5 bebegın olduğu tarafta 5-10 sanıyelık parmakla cok hafif 3-4 kere basıyormuş gıbı kıpırdama hissettim.
bu bebek hareketı mı oluyor 15. Haftaya gırecegım bu kadar erken olması normal mı beynım durdu resmen