Ben 12 haftalık hamileyim ama gebeliğimin ilk haftalarından beri ciddi bir hazımsızlık problemlerim var her yediğimi sindiremedigim için kusuyorum mide bulantım yok doktorum bugün antepsin diye bir mide koruyucu yazdı sabah iki akşam iki tane olmak üzere. Aramızda bu şikayeti olup ilaç kullanan ya da ilacın dışında bir çözüm bulan var mi