PelinBaskan 28Fatos28 depend marka külot bez ihtiyacını görecektir normal ped yeterli olmayacağını düşünüyorum topak topak kanamalar oluyor çünkü
Zumra1234 28Fatos28 kişiden kişiye degisiyor benim hiç kanamam olmadi hatta 8 ay regly olmadim 🥲 ama baska tanidigim hemen kanamasi olmustu. Tekrar sezaryan olucam yinede ne olur ne olmaz ped koydum çantaya
Mervepera 28Fatos28 benim çok fazla olmustu ped yetersiz gelirdi sen her ihtimale hem ped hem depend al bence. 2 dogumu yapıcam bende öyle yaptım her dogumda ve herkesten herkese değişir bilemeyiz hazırlıklı ol sen
Seymaaogretmenn12 15 günlük lohusa olarak cevaplayım hemen 🤭 hastanede 4-5 tane lohusa pedi kullandım ilk 2 gün şuan normal ped ile devam ediyorum . Kişiden kişiye göre değişir mi bilmiyorum ama normal ped yetiyor bence
dorukabioluyor boraninannesi_ 1 paket alın sezaryen da çok kanama olmuyor. Ben 1 paket depend bir paket lohusa pedi almıştım. İkisi de bitmeden normal pede geçiş yapmıştım.