Kızlar ilk çiş öğretirken bi hata yaptım kayınvalidem sağolsun. Gece bezi çıkartmadım. O kadar pişmanım ki. 2 yaşında çiş öğrendi şu an 4 yaşı dolmak üzere ve biz gece sorununu hala çözemedik. Pedagog 40 gün boyunca uyuduktan 1 saat 15 dakika sonra tuvalete kaldırmamızı söyledi. Biz iki senedir aynı işlemi yapıyoruz. Son 6 aydır falan hallolmuş gibiydi. Ama ayda bir sefer bi başlıyor 4 gün bazen bir hafta her gece salıyor. Tuvalete kaldırsakya kaldırmasakta yapıyor. Şimdi bir haftadır yine aynısı yapıyor. 8 aylık hamileyim ve gerçekten yoruldum. Gündüz salma problemi yok bilmiyorum gerçekten ne yapacağımı. Psikolojik olarakta çok yoruldum