Seda2534 Kızlar şuan 34+2 yim ve 33. hafta itibariyle ödemim birden patlak verdi. Ayaklarım çok şişti, bunun için önerileriniz nedir?
aslanmom__ Seda2534 bende 34*3 aynı durum var . Fazla ayakta kalmayın uzanır pozisyonda ayaklarınızı hep havaya kaldırarak altına yastık koyarak uzanın ağır iş yapmayın. Az kaldı cnku
Daisyy000 Seda2534 Tek çözümü doğurmak oldu 😅 Doğumdan 15 gün sonra kendiliğinde geçti.Ama ayak numaram kalıcı olarak büyümüş
Gizem9688 32+3 te bende de başladı. Giderek de artcak diyolar. Soguk su tutmak iyi geliyo. Bol su. Ayaklari uzatmak bi de. Ben hep oturuyorum hic uzanmiyorum ondan oluyo