100118e slm kızlar ben dün ilk kes doktora göründüm 6+5 haftalık ama doktor kesinin 5+1 olduğunu söyledi bugün ise 7 haftalık olduk birşey anlamış değilim sizce 2 hafta boşamı gitti yaa 7 haftalık olduğuma çok sevinmiştim 😄😄 geri sayım mi yapmam lazim ??
zeynosileannis 100118e hayırlı olsun yok geri sayım yapmayın erken haftalarda böyle olabiliyor belki geç döllenme falanda olabilir ama büyük ihtimalle düzelir 😊