Feyzadilara 12 +2 de erkeğe benziyor dedi doktorum 1 hafta sonra kesinleşmesi icin çağırdı tekrar ama minnoşum bacaklarını açmadı sizce erkek mi? https://linksharing.samsungcloud.com/eaZ5vI8e3PCJ
Yasmin444 Feyzadilara benımde ıkıncı grbelıgım kordonu bırbııne bağlamış görünüşünü kıza benzettı ilkte erkek demıstı sımdı kız dedı bıkmıyorum acaba hangıdı
Rabia97 Sakineoncu hiç belli olmaz canım erkek kardeşim doğduğu güne kadar bacağını açmadığı için kız denildi doğdu ki erkek
Feyzadilara Rabia97 yok sürekli kapalı değil zatn ilk dediginde acıktı cikiti vardı erkek dedi kesinleşmesi için gittiğimizde kapaliydi
Feyzadilara Sakineoncu benim bu 3. Hamileliğin 2 kızım var hiç bacaklarını kapatmasına 🤭 öyuzden kafam karıştı