Arsen iki gün sonra kontrolüm var 13+2 falan olucam cinsiyet ogrenirmiyim umududa var cunku ilk hamilelgimi 12.haftada 2 li tarama yaparken doktor söyledi acaba normal muayenede 13 haftada bilebilir miyim☺️
GrkmDmn Arsen 12+4 benim de yarın ikili test var ama benim doktorum emin olmadan söylemem dedi geöen hafta. Sanırım 16 dan önce söylemicek.
Arsen GrkmDmn evet doktordan doktora da fark var bazıları söylemiyor tahmin etselerde haftası küçük olduğu için.veya pozisyonuda onemli